Japp!

Mmh..
Nu har jag jobbat och slitit klart för dagen.
Det är ganska intressant så här när halva semester gått...
då slängs man in på 1 ½ ny avdelning
och man får ett helt gäng med nya patienter att lära känna.
Men det har gått bra hittills,
var bara lite vilsen när doktorn var på besök idag.
... fast det är jag nog alltid...
något glömmer jag att kolla upp,
eller så hinner jag faktiskt inte.
Men två besök blev det i alla fall!

Tom har fått brev från Socialstyrelsen idag
så nu är han Legitimerad!!
=) Grattis grattis!


Här är lilla Zoie, hon var och lekte med Alma i förrgår,
men Alma är inte lätt att få igång så Zoie lekte nog mest med sig själv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0