I'm back

Hej hej,
vilken tur att jag har en så kreativ man som
håller bloggande levande när jag sysslar med annat.

Jag har jobbat, men inte så värst mycket.
Eftermiddagar och kvällar har bestått av bärplockning,
handling, städ och andra diverse hushållssysslor.
Så om jag velat klämma in ett inlägg så har jag ändå inte hunnit...
eller tagit mig tiden!?

Nu har jag precis påbörjat min tre dagars ledighet!
Vansinnigt skönt.. annars har det bara bestått av
en ledig dag den senaste tiden..
även om jag gått på kvällspassen dagen efter.
Men nu ska jag njuta!



Njuta och njuta...

första lediga dagen är jag vaken jag skriver blogg innan
klocka ens blivit halv åtta!

Men vänner, ha en bra dag!
För oss så blir det bratwurst och katoffelsallat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0