Hurtig flickvän med mastig frukost

Elina är hurtigare än aldrig förr. Idag har hon varit ute på morgonen i lite över en timme och gått i Huskvarnas backar. Senare ikväll ska hon och jag ut och gå (Jag lovade detta i ett svagt ögonblick igår kväll.)

När hon kom hem hade jag börjat göra frukost och hon säger till mig, "Jag ska inte ha någon macka!"

Vidare skar hon upp frukter av alla möjliga slag och blandade i en skål. Jag hade gjort smoothie av bären (blåbär, hallen och jordgubbar) som Elina plockade fram igår.

En mastig, nyttig frukost..javisst!




Men......det var tydligen ganska mycket mat på morgonen för min käraste, för det här har hon till eftermiddagen




För övrigt fyller Seppo 50 år idag. Han påstår sig inte ha någon åldersnoja, men ironiskt nog sticker han till Göteborg dagen innan sin födelsedag, och gör sig oanträffbar på både han och Annelies telefon ;)


Och Annelie.. JAG är ju en polkagris! ;)





Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken tjej, jag får samvetskval har inte gått längre än till brevlådan och ätit en stor bit Linth Chili efter mackaronpuddingen.

2010-07-02 @ 13:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0