Gränna

Hej hej,
idag har vi varit i Gränna, det var Tom som tyckte vi skulle åka dit och efter lite betänketid så tyckte jag också att vi kunde åka.

Men innan det så har vi jobbat och slitit.
Jag får mina patienter att gråta... idag var det inte första gången. Det är jobbigt, men så fort man visar lite medmänsklighet och ger tid så öppnar dom sig. Jag tror egentligen att det är en bra egenskap.

Sen städade jag huset eller lägenheten...
Jag är rädd att dammsugaren aldrig mer kommer starta. Rätt som det var så slutade den funka. Bara så där... som tur var så var det klart med dammsugningen. Men ändå... Har bytt dammsugarpåse.. men den startade inte ändå. Överhettad!? Jag vågar inte prova nu... Gör ett försök imorgon.


I Gränna käkade vi lite glass och njöt av solen!



Här kommer en bild när vi försökte vara lite romantiska:


Hemma i Huskvarna besväras vi av kajor.. dom fanns i Gränna också.


Och avslutningsvis en bild på Toms gps.. eller telefon... eller dator eller var det nu är. ;)
Men tack var den så hittade vi hem!






Kommentarer
Postat av: Annelie/Seppo

Härliga bilder men var är polkagrisen?

2010-07-02 @ 08:12:51
Postat av: Tom

Jag är en polkagris ;)

2010-07-02 @ 09:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0