Fartfyllt

Hej hej gott folk!
jag har just lärt mig två helt klart potentiella danser till nästa termin.
Nu har jag blivit bra sugen på linedance,
men ack... två danser och Elina börjar svettas som en ...
ja något djur eller nåt.
Tänkte att det "låter" illa med mina uttryck!?
Men...
...som en ko!


Kanske klarar jag tre danser med lite lugnare tempo!?
En dans är i alla fall på 64 steg och det går i 180 bpm
och den andra dansen är 32 steg med 184 bpm...
behöver nog hitta variationer med lite färre bpm.
Nu måste jag få in stegen ordentligt och
lära in restarten i den förstnämnda dansen!
Nu längtar jag!



För övrigt har jag jobbat idag, det är varit riktigt gemytligt
med ständig sysselsättning, trevlig frukost på Rosengården
och inga jäktande samtal!

Bra dag helt enkelt...
... men jag måste erkänna att jag är lite bedrövad över
vad som hänt vår lilla Skoda...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0