Besöksstatistik

Det är lite deprimerande ibland. Iallafall om man går in på bloggen på morgonen och möter besöksstatistiken



En kraftig trend neråt ;) Lyckligtvis går den uppåt under dagen. Men vi har alltid tre morgonpigga läsare. Jag gissar att två av dem är Iréne och Annelie. Vem är den sista....Martin Larsson?! ;)

Igår var vi hurtiga. Trots att båda hade jobbat slogs vi med kärringarna på Willys, och Elina städade toaletten och hos Nikki. Idag ska jag ta golven. Somnade i den gröna fåtöljen under höjdhoppsfinalen igår vid 19-tiden på kvällen.

Elina jobbar och jag ska köpa present till min käre far som fyller gedigna 61 år idag. Enligt han själv är hans mentala ålder kvar vid 1976 (Ja...jag tog fram miniräknaren för att räkna ut när han var 27 år ;) ).

Grattis pappa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0