Bada



Hej hej,
idag har jag fixat pass... Bilden till passet borde jag tagit om men jag gillar inte att att bli fotograferad i sånna sammanhang så jag fick nöja mig med bilden tyckte jag... Det ser ut som om jag har ptos (hängande ögonlock).

Sen handlade Tom en sladd på Kjell och co. och sen for vi till A6.
Tom skulle köpa nya piratbyxor.. men så blev det inte. Utan det var jag som handlade. En ny bikini, två kjolar, ett par shorts och ett linne. Mormor och morfar, nu har jag användt presentkortet jag fick i julklapp! Tack!
Innan shoppingen käkade vi god mat på Majoren.

När vi var hemkomna beslöt vi oss för att cykla iväg till Oset och njuta av den svenska sommaren, (se bilden längst upp) och sen beslutade jag mig för att göra något galet.



Trots att det var långgrundt måste jag säga att det var skönt när jag äntligen kunde doppa mig. Trodde att jag skulle få en chock, men icke.
Så...
Nu har jag badat i Vättern!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0