Att åldras

Hej hej,
jag har just försökt mig på lite dans igen.
Det gick la inte så bra.
Hmm...
En dans var trevlig men låten var inget hipp alls
och sen finns det en bra låt men den har ett tempo
som man liksom inte klarar av.
Får bita i det sura äpplet och leta vidare!



Imorgon blir jag äldre.
Jag tycker det är mysko.
Liksom under en natt så blir man helt plötsligt
ett helt år äldre...
under en natt?!
Egentligen är det bara en dag..
men liksom på papprena... ett helt år.

När man var liten längtade man något gräsligt till födelsedag
samma längtan finns inte längre..
Men lite finns nog kvar.

Om en vecka har vi kalas, det tycker jag minnsann ska bli jättekul!
12 pers eller något i våran lilla lägenhet!

Allt går!





Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS GRATTIS i förskott på din födelsedag...Hoppas du får en riktigt fin å bra dag.//Kram M

2010-07-25 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0