Åska

Hej hej,
idag klocka 14 gjorde Åskar Mullrick Blixt entre med buller ooch brak.
Ösregn, åska och blixtrar precis över Rosengården.
Lite rädd blev jag allt så en liten lugnande tablett hade inte varit fel...
men det hade nog inte varit så klokt.
När jag skulle gå hem regnade, regnade och regnade det!
Min kläder är inte torra än.
Galet!
Men det var friskt ute... men lite mer hemlängtan fick jag allt
vid Rumlaborg än vad jag får när solen skiner.



Sen har jag slappat framför tv:n.
Tom har lagat mat och för en stund sen så "vilade" Tom ögonen i fåtöljen.
Det måste vara hårt att vara arbetsterapeut.

För övrigt så träffade jag Martin på jobbet idag.
Han levererande lite syrgas!





Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilken grotesk bild. Den ser ju död ut!

2010-07-13 @ 20:27:03
URL: http://livetistugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0