200 dagar

Hej hej,
idag är det dag 200 på detta året
och första dagen på kvinnoveckan.
Tänk att det redan har gått 200 dagar i år,
det är inte klokt vad tiden går snabbt!

Igår när jag var så trött orkade jag inte lägga in någon bild,
men här kommer en bild från vår fina gardindekoration...
dock var dekorationen kortvarig...
Men jag räddade i alla fall et liv!



Förresten så tror jag att jag kan ha hittat någon passande dans till nästa termin med!
Trevligt!

Imorse var Tom extremt förvirrad, jag fick i alla fall vakna med ett leende... skratt!
För en gång skull så vaknade jag av väckerklockan.. eller mobilen.
Tom trodde det var hans alarm som drog igång och haffade tag i fjärkontrollen till tv:n,
siktade mot klockradion och tryckte. Ingenting hände!
Sen skulle han till varje pris ställa klockan trots att han var ledig idag.
Men han hade ställt klockan ändå för att inte sova bort hela dagen!

Nu ska jag strax förbereda lite middag.
Kycklinggryta idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0