Sladd

Jag har "fått" en ny sladd till min dator så nu kan jag börja använda den igen! =)
Wohoo!

Jag vet inte om olycksfallförsäkringen täcker det jag vill.. det är avancerat med försäkringar.
Hmm..

Min fackavgift har ökat med 150 %
det finns ett ord för det.... HAT!

Funderar på att gå ur facket nu.
Jag är vilsen!

Men jag får i alla fall lön denna månaden med!
Toppen!

Ikväll blir det gympa och imorgon ska jag på utbildning... samt sista dagen på rosengården.
Det är blandade känslor, men det ska bli kul att börja på bondberget igen!

Nu ska jag fundera vidare.
Hatar när saker inte fungerar som jag vill!

vink vink







Kommentarer
Postat av: Tom

Jag trodde först att du hade fått en sladd med bilen :P

2010-01-19 @ 23:05:34
Postat av: Annelie/mamma/svärmor

Man ska inte hata i onödan ..tar bara en massa energi.....tänk på allt som är bra istället!!

Tom/Lägenhet/snäll syster och föräldrar /trevliga svärföräldrar +gullig Alma .

Kan ju inte vara bättre,när man tänker efter.

2010-01-20 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0