Sista dagen

Idag gjorde jag sista dagen på mitt 'nuvarande' jobb.
Jag kände mig faktiskt lite gråtmild av någon anledning.
Jag började ju faktiskt tillhöra en grupp.
Men så är det att vara vikarie.

Men jag tror att det satsar lite på mig...
Var på utbildning idag... de kanske bara vill behålla mig..
Jag är ju bra.. och jag har sagt att jag söker annat..
och... ööh... det är avancerat.
Motivationen ökar ju.. samtidigt har jag flera viljor.
Jag är ung och borde satsa.
Jag snurrar till det.. men det är så i mitt huvud nu.
Inte konstigt att jag har huvudvärk.

I övrigt har dagen rullat på.
Borde ta mig en effektiv powernap och sen ladda inför kvällens dans.





Kommentarer
Postat av: Z

Elina jag har varit dålig på att uppdatera för jag har knappt orkat sitta vid datorn. Men ska uppdatera nu med en gång =)

2010-01-20 @ 17:33:39
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0