Måndag

Klockan är måndag...höll jag på att skriva! Jag menar givetvis att dagen är måndag, och klockan strax efter 16! Jag har inte så mycket att delge idag eftersom Elina redan har redovisat vad vi har gjort i helgen! Jag har pangat lite pil med dagisgruppen idag och senare ikväll ska jag prova mina nya pilar! Vi får hoppas att spetsarna som jag limmat idag sitter kvar ;)

Jag har ett konstigt ekoljud i högtalarna som jag inte riktigt vet hur jag ska bli av med. Kan det bero på att 5 stycken högtalare som ska vara surround står inom en radie av 180 grader?? Men ljudet är kanon för övrigt! Vilken skillnad mot mitt fuskbygge som jag använt i flera år.

Ja just det ja.. Fonderna har stigit! Har nu bara 25% kvar innan jag gått jämnt upp med den gamla fonden! Miljonerna är nära...Jag upprepar... Miljonerna är NÄRA!






Kommentarer
Postat av: Svärmor

Väntar mig en resa snart ,fonderna verkar ju gå uppåt!!!

2010-01-12 @ 13:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0