Inför flytten...

......behöver man flyttlådor! Det har Annelie försett oss med idag. Och vi har faktiskt påbörjat det hela lite med att packa ner Elinas böcker, DVD-filmer, fotoalbum och gud vet vad. Jag misstänker att vi behöver köpa en bokhylla. Billy heter en på IKEA vet jag.

Jag tar med mig några lådor hem och påbörjar arbetet att gå igenom mina byrålådor. De två översta är ingen höjdare. När jag har hittat något som jag inte vet vart jag ska göra med det, så har de hamnat i de två översta lådorna. Det kanske är ett pefekt tillfälle att slänga en massa skit? Man vill ju inte likna mamma mer än man redan gör ;) (inte så illa menat egentligen)




Kommentarer
Postat av: Z

Vi ska köpa en Billy bokhylla till Nora =)

2010-01-03 @ 14:33:55
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0