Hemsk presentation

Hade en presentation av mitt och Madelenes arbete som vi gjort på ett dagcenter i Huskvarna idag. Dagens presentation hade vi på skolan som en övning inför den riktiga som är på tisdag. Och tur är väl det för det var en fruktansvärt dålig presentation vi gjorde. Det kändes inte ens rätt från början. Vi pratade om fel saker och var knappt riktigt pålästa om det vi skulle berätta om. I rangordningen blir det här den näst sämsta redovisningen av alla jag gjort på högskolan. Den absolut värsta tänker jag inte ens berätta vad som hände på ;) Vi har iallafall gjort om powerpointen nu så det känns bättre, och framför allt är innehållet relevant för målgruppen!

Samtidigt fick jag reda på att jag kommer att göra min sista praktik på Electrolux, som arbetsterapeut - ensam. Jag ska se över ergonomin på en arbetsplats och ge förslag på vad som eventuellt kan göras bättre. Självklart ska det vara relevant och evidensbaserat. Det ska bli spännande och lärorikt eftersom jag inte kan gömma mig bakom en handledare den här gången, vilket kanske är på tiden! Men lite läskigt är det också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0