Hallon i choklad

Idag har det varit en annorlunda dag.
Elina. Jag alltså. Packa!
Jag tycker det är lustigt,
jag har så mycket grejer.
Allt är inte nödvändigt,
men likt förbaskat ska man ha det.
Mysko!


I julklappsleken vann jag choklad!



Mörk choklad med hallon i, kan rekommenderas.
Den var god och smakar hallon, =P
påminner dock lite om jordgubbarna i mjölkchokladen.
Ööh. Marabou sommar.

Idag handlade jag och Tom gott till kvällen.
Vi kikar nog på Ondskan idag tror vi.
Hmm...
Tom kommer fram till mig och visar:



Och jag får betala.
Hmm..
Undrar just om jag utnyttjas,
men troligen får jag tillbaka det någon gång.
Den rekommenderas i alla fall inte.
Den var lite för söt eller något.
Äsch!
Inte lika god som man tror då man ser reklamen!


Nu har jag skrivit massa onödigt
och det tog tid att ladda upp bilderna!

I övrigt önskar jag er alla en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0