Göra stan

Idag så ska jag och Tom göra stan. Vi ska handla krukor eller en kruka till Toms kaktusar. Ja, ni har ju sett en av dom. I plastkrukan! Om det blir en kruka kommer det betyda omplantering, alltså lite vattning! Kaktusar behöver faktiskt vatten dom också. Sen hoppas jag innerligt att jag är på köphumör, behöver nämligen något klädesplagg till kvällen. Hmm... vad var det mer vi skulle handla?! Ja, jusste... någonting att dricka till kvällen. Sen behöver jag nog någon lindrande tabeltt till mitt förkylningshuvud. Sen ska vi köpa snacks till kvällen och något att ge till värdparet, Moa och Staffan!

Nu ska jag fixa håret, sen kanske.. så åker vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0