Fotografi

Idag är jag i Mullsjö. Men innan nu så har jag jobbat lite.
Det var lugnt på jobbet, jag ägnade mestadels tiden åt att
kolla igenom alla patienternas läkemedel och
att alla signeringslistor stämde inför nästa månad.

Snart är det Februari och då flyttar jag och Tom ihop!
Heja heja, hu vad kul!

Här hemma i Mullsjö har vi kikat lite i fotoalbum,
jag måste varit hyper på något sätt i mina unga år.
Asgarvar på 9 av 10 bilder.
Det var sällan jag intresserade mig av fotografen.
Hmm...

Denna månaden får jag bra lön, tack vare heltid,
men nu är det tyvärr slut på det.
Men några timmar har jag i alla fall och det är ju bra det!

Imorgon är det fotografering på gympan.
Hoppas att många kommer!

Dåligt väder är det visst på ingång.
Hoppas innerligt att det bara är lurendrejeri.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0