Fortsättning på livet

Många skriver att de ska börja ett nytt liv när de börjar träna, men eftersom jag gjort det i flera år nu så får jag väl skriva att jag fortsätter med mitt liv! Jag har inlett 2010 på Friskis & Svettis, och det var faktiskt inte så tungt som jag förutspådde att det skulle bli. Jag har en förmåga att tro att jag är någon form av superman som klarar precis samma vikter som innan, fast uppehållet varit på kanske en månad...Pucko! Men jag har uppenbarligen lärt mig av mina misstag.

På vägen hem passerade jag en tunnel av..ja..moln eller nåt? Det var dimmigt som attan och rätt som det är kommer man upp på krönet och ser SOLEN (så klart). Försökte få en häftig bild av det men kameran lyckades inte riktigt återspegla verkligheten (och blöt om fötterna blev jag på kuppen). Innan jag gick in fotade jag lite på fåglarna som vi matar. Den som tror att de små rackarna sitter stilla tror fel. Fastän spegeln (slutartiden) var på 1/2000 dels sekund fick jag rörelseoskärpa..Helt sanslöst. Men några bra bilder blev det iaf. Ni kan hitta dem på mitt galleri.

Förresten..fonderna sjönk idag. Du får vänta på din resa Annelie ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0