Förberedelser

Hej hå,
nur är jag nästan klar med alla dagens åtagande.
Så jag tänkte fira det med en liten break och skrivande.
Hmm..

Nu har jag fixat försäkring, el, adressändring och kollat om Tom behöver anmäla sig hos HSB som boende med.
Allt har löst sig förvånandsvärt bra, kanske bara... hmm.. två telefonsamtal för mycket, men dom behövdes för att komma rätt.
Stackars människor som får ta hand om förvirrade människor som mig.

Idag ska jag skicka in en jobbansökan, inväntar bara mitt CV som mamma skrivit ut åt mig.
Jag tror som vanligt att jag inte får jobbet även om jag framträder mig själv som den absolut bästa dom kan tänka sig. Kanske glänser jag för mycket eller så kikar dom på min ålder och räknar lätt ut att jag är för ung och oerfaren.
Jag vet inte!

Snart ska jag hänga en tvätt sen kanske jag ska klä på mig någonting annat än pyjamas.







Kommentarer
Postat av: Z

Elina: Ja de hoppas jag med att vi får =) Den var bara 200 kr dyrare än våran lägenhet nu eller inte ens det.. 180 eller nåt.. Men ska titta på den om 1½ vecka då Johan jobbar nästa vecka.



Japp de ska vi göra =) Fast kommer ner och hjälper er och flytta också om inget händer. Fast jag får ju inte göra så mycket men Johan kan ^^

2010-01-29 @ 15:03:46
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0