En vecka kvar

Om en vecka så är jag ägare till en bostad.
Hu, vad spännande!
Det där med el-bolag begriper jag inte fullt ut, men det ska jag reda ut i veckan.
Reda ut i veckan... Det är en del det skulle jag tro!
Men men, det ordnar sig!

Idag jobbar jag kvällen och trots att jag fått nytt schema så blev det en måndagkväll,
men jag klagar inte.
Måndagar är sköna att sova på.

Idag börjar Tom sin sista termin på högskolan,
heja heja!
20 veckor kvar, det är ju inte alls mycket.

För övrigt om man uppmärksammar namnsdagar gällande mellannamn så...
Grattis på namnsdagen Tom!







Kommentarer
Postat av: Z

Kolla upp kundkraft.se när de gäller elbolag =)

Det är ett företag som hjälper privatpersoner att förhandla fram elavtal.



Det kostar inget att vara med i det.



När de förhandlar går deras tillvägagångssätt till så att de säger ett maxpris över det kommer inte elbolagen att få lägga sig. Sen får elbolagen ange vad de ger för pris. Det billigaste vinner sen och då får man ett mail om vilket bolag man fått. Kundkraft förhandlar även bort abonnemangsavgifterna.



Vi har det och vi är jättenöjda och det är skönt att slippa behöva tänka alldeles för mycket på just elen. Vi har bundit oss för ett år i taget så då får vi en ny förhandling varje år.

2010-01-25 @ 14:04:18
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0