Dansing

Hej hå,
Tom har varit med om polisdrama, spännande grejor.
Nu var inte Toms bild kvar på jnytt, det var ju trist.
Men jag tycker nog att den andra lyckats fånga lite bättre bilder.
Men som privatperson skulle jag bara våga smyga på polisen med kameran,
man får ju inte bli upptäckt! =P

Idag har jag jobbat och slitit.
Slitit... av och till!
Sen for jag till Mullsjö och för ett tag sen kom jag hem från
linedancen, det var första gången denna terminen och vi var 21 stycken.
Inte dåligt!
Kul var det och fullt ös för den den delen med!
Så nu är jag trött i benen.
Sorgligt nog så är kondis en färskvara, men jag orkade prata mer än vad jag trodde.

Imorgon är jag ledig.
Det känns BRA!

/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0