Blodgiveri

Hej svejs i lingonskogen.

Idag har jag gett blod. De fick sticka mig två gånger med sina grova nålar. Men jag tycker bara att det är bra att jag får smaka på min egen medicin. Man träffar ju faktiskt inte alltid rätt på en gång. Men hör och häpnad, jag lyckades med det idag! Jag förstår inte att en sån liten grej kan göra att jag sträcker lite extra på mig under några enstaka minuter.
Det var tydligen brist på min blodgrupp. B – och den som är lite mera ovanlig, men det var ju trevligt!

Annars har jag bara jobbat idag, kom på vad jag skulle ge till Sandra i födelsedagspresent med så det har jag typ fixat med idag.

Internet är konstigt överallt. Först så har landstingets hemsida inte funkat riktigt dom senaste dagarna, sen kraschade blocket på jobbet idag. Hela tiden. Och nu sitter jag och skriver på word i hopp om att jag snart ska lyckas ta mig in på blogg.se.
Ööh… mysko. Kanske är det Jönköping/Huskvarna –luften som för det. För det vore ju mysko om det slöades ner av kylan. Hmm… som om inte luften vore det!?

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Svennatasha

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-11-02 @ 10:54:03
URL: http://svennatasha.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0