17 minusgrader

Hej hå alla vänner och någon okänd, kanske!

Idag är Tom i skolan så jag åkte hem till Mullsjö. Från snö och rätt behaglig temperatur kom jag till 17 minutgrader och SOL! Jättefint är det verkligen, men sååå kallt!
Promenerade i kylan upp till mormor och morfar, där drack jag lite kaffe och la in lite bilder på mormors dator. Sen fick jag skjuts hem av morfar. Han köpte semlor!
Årets första semla!


Ja, den var verkligen god, jag tror att det är mandelmassan som gör det.

Sen så har jag plockat lite bland flyttlådorna, jag tycker det är svårt, man vet ju inte riktigt hur man ska packa, vad ska packas med vad och vad ska packas för att packas upp vid senare tillfälle. Typ om 5 - 10 år? Mm.. inte jättelätt ,men jag försöker i alla fall, det händer lite men inget syns! Men en dag.. då är allt klart!


Efter plock och sånt så gick jag och pappa ut på en liten promenad, runt gatan och lite till, då såg vi en söt liten fågel, eller lite större. Mamma är orolig att den inte ska överleva vintern då han glömt flyga till varmare länder. Usch, vad hemskt, hoppas han klarar kylan!



Idag fyller Sandra 25 år!
GRATTIS!

Snart ska vi äta mat, min favorit, stuvade makaroner! Jag är väl lite knäpp kanske, men det är gott, det tycker jag verkligen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0