Varm dans

Hej eller god eftermiddag... eller något!
Nu har jag precis tränat lite dans,
blev alldeles varm efter bara så där en fyra danser eller något.
Tränade just in ett par danser jag försökte lära mig för två och ett halvt år sen.
Förstår inte problemen jag hade då... men det brukar vara så.
Krångligt första gången, sen går det andra gången.

Vi veckohandlade innan, det gick åt några kronor.
Men annat får man inte räkna med.
Sen kom Martin och hälsade på och kikade in våran lägenhet!
Det var trevligt!

Nu ska vi snart laga flygande jakob,
hoppas att det blir gott!

ps. jag sitter på den nya pallen som vi snickrade ihop igår och den verkar hålla!!





Kommentarer
Postat av: mamma

Köp ingen matta ! Hallen måste vara perfekt för dans!

2010-03-01 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0