Vårkänslor

Hej hå i det blå,
idag är det strålande väder och jag fick nästan lite vårkänslor när jag väntade på bussen idag.
Vända näsan mot solen, blundande och bara njöt. Idag är det säkert en sån där dag då man kan gå ut och sätta sig i solen och inte frysa.
Men det är bara fantasier, så blir det säkert inte.

Just nu är jag på jobbet, hade doktorn här idag och det drog som vanligt ut på tiden.
Sen äntligen hade vi lite lunch och då kommer det folk som ska ha möte, så det blev inget vidare med rast idag. Därför slösurfar jag lite. Tar detta som rast.

Toms köttfärssås var god så alla vet.
Trots att han inte fick göra som vanligt med krossade tomater.
Vi hade ingen konservöppnare.
Sånt är livet!

Idag ska jag nog förresten gå hem från jobbet...
det blir intressant.!





Kommentarer
Postat av: Seppo

Var försiktig med att göra för mycke med datorn på jobbet dom kan se vad du gör

2010-02-11 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0