Vadvärk

Hejsan hoppsan,
natten till idag innehöll snöfall så jag fick pulsa mig fram till jobbet,
det resulterade i blöta strumpor och skor, men det torkade så småningom.

Nu är jag hemkommen från en stund tillbaka och jag har precis klippt Tom,
han var lite långhårig.

Martin kan inte komma idag, fick jag precis besked om så Tom får öla själv.
Fast nu försöker Tom bjuda in Staffan och Moa istället.

Sen blir det tacos!

Glömde tala om rubriken... jag har träningsvärk.

Bilden har ingenting med texten att göra,

men jag tänkte det kunde vara trevligt med en bild!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte konstigt att du blir blöt om fötterna!!! Du har ju inga VINTERSKOR!!!!! Och ifall du har missat det så är det vinter nu! Det vita som ligger på marken kallas för snö och det är blött! Så nu vet du. KÖP VINTERSKOR!!!!

Hon Som Bestämmer har talat!

2010-02-19 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0