Vad som helst

Hej hå, läste just Sandra och Martins blogg.
Sandra undrade vad man kunde skriva om i en blogg. Allt?!
Avslutade i alla fall i kommentaren att man kan lägga in en kul historia eller något... så jag fick lust med det.
Kanske inte rolig eller kul, men dessa historier hittade jag i alla fall i en veckotidningn under spalten "Skratta med Stina" Får mig osökt att tänka på Zenitas lilla katt fast att det finns en bild på en glad, mänsklig Stina.

- Tror du verkligen att man vågar åka med SAS?
- Ja, varför skulle man inte våga det?
- Jag läste att de tappar 15 procent av sina passagerare.

Lille Karl svarar i telefonen:
- Nä, mamma är inte hemma.
- Din pappa då?
- Nä, bara min syster.
- Hämta henne då, är du snäll.
Därpå följer en stunds prassel, stönande och buller innan Karl återkommer:
- Jag kan inte få upp henne ur vaggan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0