Tupp

Hej svejs,
Att Tom lägger över skrivande på mig tycker inte jag är riktigt schysst.
Men men, vi monterade möbler hela kvällen.
2,5 timmar för byrån, jag skruvade med lådorna och Tom det stora.
Efter lite gemytligt pyssel, frustration, svett och svordomar var vi i alla fall klara.
Tror att jag var mer nöjd än Tom, men jag vet inte.
Tv:n är i alla fall stor.

Idag var jag uppe med tuppen, ja... klockan 7.
Det är inte klokt, blev en liten morgonpromenad på 35 minuter cirkus.
Så lite hurtig har jag varit.
Tom steg upp innan 10 idag. Inte illa.

Nu har vi gjort en veckomeny så imorgon blir det veckohandling..
om vi inte tar det idag. Ingen vet!
Onsdagen är kvar på veckomenyn förresten, men den dagen får Tom göra vad han vill,
bara jag får en matlåda till torsdagen!

Vi bläddrade lite i kokboken för att få inspiration.
Så idag får vi flygande jacob, bredvid fanns Tupp i vin.
Men det var ingen tupp i.
Kyckling stod det.
Mysko!

Nu ska jag filura lite med annat!

Hoppas alla får en bra söndag!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Attans vad du är morgonpigg, där är vi inte lika.

2010-02-28 @ 17:12:20
Postat av: mamma

Bra att vara morgonpigg ..man hinner så mycke!!

Undrar vem du är lik?

2010-03-01 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0