Trist helg

Första helgen i nya lägenheten..........och Elina är sjuk i någon mystisk sjukdom. De har vinterkräksjukan på hennes jobb, och nu mår hon inte bra. De typiska symtomen för vinterkräksjukan lyser dock med sin frånvaro, och det känns som att ifall det hade varit smittsamt så borde jag ligga däckad nu också. Sen kan det också vara så att jag tillhör dem 30% i Sverige som inte drabbas av kräksjukan. Jaja, vi får hoppas att det är något annat som går över under natten.

För övrigt får vi väl gratuluera Annlie, 28 år..eller hur vad det nu?! Grattis iallafall! Jag hoppas ni får det trevligt på kalaset imorgon. Jag ska inte skriva vad farmor trodde att Annelie fyllde. Antaganden utan förtanke är minsann hennes specialitet ;)

Eftersom planerna förändrades inför helgen så kanske det ger lite utrymme för att skriva på C-uppsatsen, samt plugga lite inför tentan som jag har på måndag. Vi ligger lite efter i planeringen (C-uppsatsen) eftersom vi idag ändrade angreppssätt och design på studien. Ska inte gå vidare i det ämnet eftersom ingen förmodligen är intresserad ;)

Sandra: Du skulle ju t ex. kunna skriva att du ser fram emot princesstårtan på lördag, och att du nu inte har någon konkurrens på rosen, såvida Martin inte är lika het på den som du ;)

Natti.





Kommentarer
Postat av: Anonym

God Morgon

TAck för gratulationen

Om jag känner Elina rätt och om inte du hör till dom 30% så kan ni komma idag....vi får väl se.

Det kommer inte finnas någon ros att slåss om

blir något annat som är min favorit....

Sandra kommer fixa den MUMS!!!

2010-02-13 @ 09:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0