Tentan klar

Ganska nyss hemkommen från tentan i statistik. Vi använde oss av ett statistikprogram, vilket innebär att vi sitter i en datorsal med full inblick på de andras skärmar. När vi hade suttit en stund tittar jag lite till höger, lite till vänster och ser att det ser inte alls ut som jag har gjort :p Men förhoppningsvis är det dem som har gjort fel och inte jag. Man kan säkert göra på olika sätt också i uträkningarna. För att förtydliga Elinas inlägg, så brukar jag alltid vara nervös inför tävlingar, tentor och liknande, men jag har lärt mig att inte visa det utåt. Så nu vet ni :P

Nu väntar vi på att riset (som jag kokat) ska blir klart, så vi kan äta stroganoff (som Elina gjort.) Det kallas fördelning av uppgifter!

......Hur tentan gick?? Ingen aning. Återkommer om tre veckor ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0