Snötätt

Har konstaterat att Huskvarna söder trots allt inte är så snötätt ändå. Var uppe hos mor och far idag och hämtade bilen. Passade samtidigt på att hjälpa dem lite genom att ta bort snön från taket på växthuset. Men jisses vad snö de har. Det är en ganska stor skillnad faktiskt. Stackars Alma har fått en gång skottad för att hon ska kunna utföra sina behov på morgonen och kvällen utan att riskera urinvägsinfektion.

Nu är det kväll. Kanske ska jag läsa lite i den tredje boken av Scott Kelby "Digital fotografi". Killen har humor.

Elina hälsar, "Ät inte gul snö. Det är inte gott."


Utökade inlägget med en bild på.....vem då!?!? Vinnaren får en kexchoklad.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gissar på hmm... Pappi!

2010-02-23 @ 18:32:55
URL: http://livetistugan.blogg.se/
Postat av: Tom

Fel. Korrekt namn behövs ;)

2010-02-23 @ 18:42:37
Postat av: Anonym

Tråkpella!!!! Seppo Juhani Kärkkäinen dårå!!!

2010-02-23 @ 21:19:03
Postat av: Sandra

Du vill inte ge bort nån kexchoklad! Det är där skon klämmer! ;) Kommer och hämtar mitt pris på lördag!

2010-02-23 @ 21:20:45
Postat av: Sandra

Förresten så är det jag som har skrivit samtliga inlägg! ;)

2010-02-23 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0