Skärsår i handlederna

Igår skulle man kunna tro att jag skär mig i handlederna för att dämpa min ångest. Eller vänta...vilken ångest? Och hur skulle ångesten dämpas genom att jag skär mig själv? Vilken idioti. Jaja...anledningen till mina skärsår var för att jag och Elina bar ner den fula vita gaderoben i källaren. Det var lite jobb och lokalerna gjorde inte saken lättare för oss. Vi konstaterade dock att de byggde rejäla och hållbara skåp för 30 år sedan! ;)

På tal om gaderober så har jag, mamma och pappa redan kört ner min gaderob för när vi hade monterat ner den i mitt rum så funderade vi på om vi skulle komma ihåg hur den satt ihop, så vi tog inga risker och körde ner den direkt. Vår bil är ungefär 245 cm från bagageluckan fram till ratten. Sikten till höger var nästintill obefintlig när vi åkte....Vi åkte med Ka:n...

Pappa började med att gå in i fel hus när vi hade kommit fram. Jag skulle springa upp i förväg och öppna dörren och när jag kom ner igen till bilen var han borta och jag hade inte mött honom på vägen. Knasigt det dära. Han fick sig ett gott skratt iallafall :)

Förresten.. Hur stavar man garderob? Gaderob.....gadderob....SKÅP!

Seminarium i eftermiddag...woohoo!







Kommentarer
Postat av: Toms svägerska

så då! vi får väl se hur mycket det blir skrivet! vi 'bloggar' ju på fejjan! ses imorn!

2010-02-05 @ 20:39:30
URL: http://livetistugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0