På flykt till Mullsjö

Jag tycker lite synd om Elina, men samtidigt tycker jag att det är roligt. Hon ska åka till Mullsjö efter jobbet idag efter jobbet och leda dans. Det är den roliga delen i det hela, men det är inte så kul för henne att sitta på bussen till Huskvarna sen igen. Det innebär att jag ska laga mat idag. Dels till mig själv och sen till en matlåda till imorgon. Det blir nog köttfärssås och spaghetti. Det är ju ganska gott!

Och för rapportens skull så kan jag meddela att det var aktivitet innanför Söders Livs igår också. Spännande det dära. Samtidigt så funderar jag om teorin om strippklubb eller bordell håller, eftersom jag aldrig har sett en kvinna ens i närheten av byggnaden.. Kan det innebära att männen där inne.....hmm...nej....läskiga tanke.




Kommentarer
Postat av: mamma/svärmor i Mullsjö

Fruktansvär tanke med bara karlar.....poker??Sprit tillverkning??? Eller dom kanske har syjunta??

2010-02-10 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0