Namnsdagar

Hej svejs,
går hade Sandra namnadag och idag är det Frida-dagen.
Vi blev uppvaktade lite smått igår av mormor och mamma, pappa uppmärksammade det också!
Vi är sånna i vår familj och allt som firas kan ska firas, det tycker jag är trevligt!
Jag fick trosor, strumpor och en påsa med marshmallows! Tack!

Igår på vägen hem från dansen kom jag på att serbiska är en konstigt språk,
jag hade aldrig kunnat gissa att det var det om inte någon hade ifrågasatt detta i umgänget.
Det måste varit någon sportlovs-lill-lördag eller något igår, för folk på bussen var festklädda och drack öl.

Jag är upp tidigt idag, trots att jag är ledig,
så är det när man sovit klart, kommer väl vara jättetrött ikväll istället.

Se om jag kan hjälpa Tom med pluggandet lite idag... i alla fall se om jag kan tänka mig att försöka.
Jag är ingen vidare bra förhörsperson, men jag kan ju försöka...

Sen kanske det blir lite brödbakning idag med!

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Mormor

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN

Kram

2010-02-18 @ 08:24:11
Postat av: Amirrebekka

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-08-29 @ 07:30:25
URL: http://amirrebekka.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0