Några rader

Hej hå,
nu är jag flyttad och klar...
eller inte klar men en bit på vägen.
Det känns lustigt det här men tiden går rysligt fort när man pular i lägenheten.

Alla om hjälpte till på flyttdagen är guld värda!
Ett JÄTTETACK till er!

Idag har jag varit ute och gått litegranna,
ankdammen ligger inte långt bort och jag delade med mig av tre korvbröd,
till hur många änder, måsar och kajor? som helst.
Det kanske var snålt av mig, men det var ju i alla fall någonting.

Nu är Tom iväg och tränar och jag är ensam,
det var någon nisse som öste musik innan,
men det verkar ha tystnat nu i alla fall.

Imorgon ska jag jobba,
ska bli intressant att ta sig från jobbet härifrån,
busshållplatsen är bara tre-fyra minuter bort!

Nu får vi se om jag hinner skriva lite mera i dagarna,
det har varit dåligt med det i samband med flyttan.

Jo, förövrigt så var vi hos Jonas i lördags på fest.
Tack för en trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: Mamma och svärmor i Mullsjö

Va ni har varit duktiga och va fint det är....tycker ni vi ska köpa ny skohylla??



Kram

2010-02-08 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0