Muffins

Hej hå ljuva, lediga måndag!
Igår somnade jag nog 20:30 och sov till klockan 07 då Toms klockradio gick igång. Antar att jag har en lindrig förkylningn i kroppen och då är väl sömn den bästa medicinen. Men imorgon ska väl vara pigg och på alerten igen!

Idag kommer kanske mamma och pappa och hälsar på.. Kanske! Det beror på en massa grejer.

Jag har precis bakat lite muffins, behövde göra åt våra äpplen som bara låg i fruktskålen utan att bli uppätna.

Så fina blev dom äv mitt egetkomponerade recept, vet dock inte vad dom smakar så baka inte med detta receptet innan ett utlåtande av provsmakarna i eftermiddag; Jag, Tom och kanske mamma och pappa!



Raija,
tack för tipset med rostfläckarna. Jag ska nog testa det då handduken knappt är använd!

Mamma, en Tuss, Elvin, Fiffi (det ska bli en Nikki) skulle jag vilja köpa idag (nu på en gång) om nu var så, men Tom tävlar 6-7 mars så då tycker väl han att det är lämpligt! Kanske ska vi få upp lite gardiner först?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0