Morning

Jag tror nog allt att Tom är skyldig Sandra en kexchoklad,
jag har hört att Tom är ledig idag, så han har nog tid att införskaffa en.
Bra jobbat Sandra!
Bilden föreställer såklart pappa när han försöker åka frigolitbräda.
Det var grymt roligt!
Lördag... ska du med fotomodellen och mamma in till stan?


Ja hopp, tidig morgon idag också.
Jag lägger mig tidigt och vaknar tidigt, ganska skönt... för jag somnar snabbt när jag lagt mig.
Vet inte om jag ska väcka Tom idag... han får göra sin egen frukost.
Han kom inte in och la sig förrän klockan ett eller något idag.. inatt.
Jag förstår inte. Men han tittade tydligen på curling!?

Igår blev mammas och Sandras gympa inställd.
Risk för att taket rasar in.
Läskigt.
Får se hur det blir med dansen idag.

Förresten så har det inte snöat sen igår!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Moahahaha!



Nej, jag ska inte med mappa. Men jag och Martin tänkte komma och hälsa på. På kvällen ska jag på födelsedagsfest hos Charlotte. Smidigt tänkte jag!



Kram

2010-02-24 @ 09:15:58
URL: http://livetistugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0