Måndagen

Hejsan hoppsan, ny vecka igen.
Tiden rinner iväg.
Idag har Tom tenta, jag tänkte ge mig ut på upptäcksfärd då.
Hoppas att jag inte går vilse.

Men innan det ska jag baka en paj så att jag får lite matlådor,
det är så jobbigt att komma på kvällen innan jobbet att man inte har något käk.
Så snart är det problemet löst.


En kul historia från Stinas lilla skrattspalt:

Tre män stod och diskuterade barnafödande. Den första sa:
- Livet är ändå konstigt! När min sambo väntade barn läste hon boken "Två bröder" och sedan fick hon tvillingar.
- Det är väl inget! Min fru läste "De tre musketörerna" och fick trillingar.
Den tredje mannen blev vit i hela ansiktet och stönade fram:
- Min sambo ska ha barn. Nu läser hon "Ali Baba och de fyrtio rövarna"!






Kommentarer
Postat av: mamma/svärmor i Mullsjö

Hej Elina

och Tom



Tack för god mat igår och goda bullar



Snälla skicka mail till mig ...vi har uppdaterat

systemet....

2010-02-15 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0