Lite svar och bussåkning

Här kommer lite svar på lite kommentarer:

Sandra, det är nog bara tredje gången mina skor inte fungerat i detta snöoväder. Dessutom har jag ett par kängor, men de är omständiga att knyta på sig. Sen är dom stora och klampar... trots det är dom ganska bra, men de har inte flyttat hit ännu.

Mormor, tyvärr går det inte att skicka chokladbollar via mail. Tom trodde först att det var bilden du ville ha så han tänkte slänga iväg den, men kom på att så var nog inte fallet.

Mamma eller pappa, kommer inte ihåg vem det var. Men visst är det synd att Huskvarna och Mullsjö inte ligger lite närmre. Men nu finns det både bullar, chokladbollar och hembakat bröd. Så troligen bjuds det på något gott när ni kommer alla mil!


Det är förstås fler om är välkomna hit och hälsa på. Hör av er innan bara, för jag vågar inte öppna dörren om det ringer på den.

Förresten... toalettdörren gick i något konstigt baklås i förrgår. Jag kunde inte ta mig in när nöden trängde på, som tur var så kom Tom hem och plockade fram sin verktyslåda.


För övrigt så är det vädervarning klass 2 idag. Jag hoppas innerligt att alla gamlingar mår bra nu i helgen så att jag slipper ge mig ut i vädret, särskilt till Tenhult. Men det är bara förhoppningar... Har övervägt att ta bussen till jobbet idag. Vill inte pulsa fram i snön med risk att likna en snögubbe.

Lille Tuss. Saknad.

 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0