Koko-bom-bom-bom

Hej igen alla vänner!
Jag vill bara säga att jag också är huslig av mig.
Det har blivit lite brödbakning bland annat idag!
Flitigt av mig, fast vi hade bara en påse kvar med bröd,
fast det skulle nog räcker över helgen... Kanske!


Sen tänkte jag bara fråga....


- Är det någon som vet om man kan få bort rostfläckar från en frottéhandduk?
Om det nu ens är möjlig....

- En liten fråga till.. eller kanske inte fråga...
När någon kommer och hälsar på mig som är haj på det där med virkade dukar så får ni gärna tala om vilken håll dom ska ligga på!

Hihi!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Z

Mamma kan de där med virkade dukar.. hon vänder alltid mina så fråga henne =)

2010-02-18 @ 16:28:35
URL: http://tindrali.blogspot.com
Postat av: mamma

Rostfläcken får du ha kvar....när det gäller dukar på rätt håll har jag lagt dom fel i hela mitt liv...tycker nog dom är fina upp å ner.

kram mamma

2010-02-18 @ 16:35:45
Postat av: Pappa

de ser gott ut synd att ni bor i småland annars hade vi kommit

2010-02-18 @ 16:48:17
Postat av: Raija

Elina rostfläckar är ett otyg men prova med citronsyra. Finns bland kryddor, fukta upp lite och gnid in, det kan funka. Annars är citronsyra bra till mycke annat också. Bla rengöra vattenkokare och kaffebryggare kör några uppkok efteråt bara.

2010-02-21 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0