Klockan 14:25 (ungefär)

Idag var… är det lugnt på jobbet. Vi har misstanke om vinterkräksjukan så den avdelningen jag har hand om ligger nu på is. Vi gör bara akuta insatser där. Känns ju lite lagom engagerat måste jag säga. Men jag läser journaler och pysslar med papper, allt möjligt vad jag kan hitta på men nu tog det blankt stopp.

Idag blir det dans, repetition har jag tänkt idag då det inte var så många förra gången. Mamma kan nog inte vara med och dansa idag så jag får höra med pappa om han vill agera chaufför då jag behöver hinna med en buss. En buss som inte tar den närmaste vägen, men enligt mina planer ska det nog ”bara” ta en timma och 15 minuter.
Hopp, ska nog ta en sväng till Huskvarna bibliotek någon dag och låna någon bok jag kan läsa på mina bussresor på onsdagskvällarna, då kommer det ju att bli riktigt trevligt kanske!

Mamma får besök av värmlänningarna idag, Annette och Jennifer. De ringde och bjöd in sig på middag, bara så där! Jennifer ska köpa bil, en volvo. Spännande för henne. Här dröjer det nog ett tag innan det skaffas bil eller så går det snabbare än vi tror! Ingen som vet.

Undra om Tom kollat med sin mor och far om vi får låna bilen på lördag, då ska vi fira mamma som fyller år!

Nä, nu ska jag nog ta mig en liten rajd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0