Huslig

Kanske är det bara en sak som jag gör för att det är "mitt" hem, men jag tycker minsann att jag blivit mer huslig sedan jag flyttade ihop med Elina. Att göra hushållsarbetet kan också vara en anledning till att inte plugga på tentan som jag har på fredag. Det finns plötsligt massa saker att göra i lägenheten som är roligare än att plugga ;)

Nej.. Jag får skärpa mig. Sista salstentan någonsin....Kom igen nu!!!

Idag ska Alma komma på besök tänkte jag. Vi ska plugga ihop, och sen ska vi laga köttfärsjansson. Det är iofs potatis i det, och igår var Elina 'anti' det mesta, och speciellt potatis. Hon har fått för sig någon konstig fixidé, det får hon ibland. Tur hon har mig som stadgar upp det hela lite ;)

Nehe..forskningsprocessen...............


Snart är jag där....fast iklädd rött!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha! Du har hamnat i hemmaträsket! Hihi! Alla som har ett 'eget' hem hamnar där så småningom. T o m dammsuga kan vara roligare än att plugga!

Jag hade oxå potatisproblem härom dan... Undrar vad det beror på att den inte blir mjuk ibland?

Kram!

2010-02-18 @ 07:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0