Helg!

För mig iallalfall! Elina den stackarn får slita så att vi får mat på bordet även nästa vecka ;) Igår åt vi pizza från Davids. Den var faktiskt godare förra gången. Det var lite taskig kryddning på köttet (jag tog en kebab) och Elina tyckte att hennes Ciao-Ciao saknade fyllning. Men vi får väl hoppas att det bara var en temporärt nedfall.

Ikväll kommer Martin (Mattin) och kollar på vår lägenhet, och vi ska väl försöka dricka en och annan öl också kanske ;) I helgen ska jag slappa, och inte tänka alls på skolarbete. Hade ju sista salstentan idag någonsin (förutsatt då att jag klarade på denna och den i måndags). Hur dagens tenta gick? Tja.. Jag svarade på alla frågorna, men gissade på dem som jag inte kunde. Ett stratifierat urval, kan det vara att det finns en strategi bakom urvalet?? Ingen aning. Jag har inte orkat bry mig om att kolla upp det. Men det var så jag skrev iallalfall!







Kommentarer
Postat av: Olaijohanne

Nice site, Keep it up

2011-03-29 @ 10:29:50
URL: http://olaijohanne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0