Diskmaskin

Hej hej,
nu blev diskmaskinen just klar... för andra gången idag.
Den vill inte alltid öppna sig.
Jag vet inte om det är för att grejer är i vägen eller inte,
men ibland så vill den helt enkelt inte.
Men nu ska det väl vara rent!

Igår hade jag dans och natten till idag har jag sovit som en klubbad oxe eller något annat djur.
Gott var det i alla fall.

Det har kommit några snöflingor.
Gillar inte det.
Jag är så trött på alla som gnäller på snöskottningen så att jag själv blir gnällig.
Det är sorgligt, men ibland håller jag faktiskt med några som gnäller,
men jag tror bara att plog-körarna gör sitt jobb...
Tänk om de skulle ta bort alla vallarna de skapade framför infarterna till villorna,
då skulle aldrig vägarna bli färdigplogade.
Nog om detta!

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0