Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, ett jippo då folk ska köpa någonting till sin partner. Bara för att affärerna ska tjäna en extra slant. Jag går på sånna hära dagar och köper presenter. Tom fick ett glas av mig idag, vi som inte har några glas =P .

Tom gjorde frukost till mig mitt i bullbaket så vi åt på olika ställen. Inte så värst mysigt, jag trodde Tom skulle sova lite längre. Men vi får mysa till det ikväll istället!!

Senare köpte vi en lampa till hallen, tror Tom tog en bild så den kanske kommer senare. Jag fick en blomma av Tom sen, han kallade det för kaktus, men det är en aloe vera.

Mamma och pappa dök upp senare och åt middag, köttbullar och spagetti, sen fick vi hjälp med allt möjligt. Tack! Och sen fikade vi lite kaffe och bulle!

Nu är det ledigt och min mage mår bra! Fantastiskt! Måste varit någon matförgiftning eller något... med inslag av feber?! Konstigt.

Nu pluggar Tom inför morgondagens tenta, jag ska kanske kika på tv eller något!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0