Vittnen och flytande margarin

Hej hej,
Tom är min mästerkock och stod just och viftade med margarinet.
Ikväll blir det ryggbiff, kroketter och rödvinssås.

Vi kom just hem fån Martin där vi var och fikade och informerade lite kring Turkietresan. Denna gången blir det ett beach-hotell i Side. Sååå gött! Längtar febrilt just nu idag... Anmälningsavgiften är inbetald så nu kommer i alla fall skaran på 5 av 12 iväg... Jag vet att restrerande är lika sugna så de har säkert betalat dom också!



Vi kom nästan försent till Martin innan på grund av Jehovas vittnen som kom och underhöll Tom i 10-12 minuter. Jag förstår inte varför han argumenterar. Jag är rädd... men tydligen blev dom glada för att någon öppnande för dom.

Nu luktar det stekt lök och imorgon tar ledigheten slut för lite jobb!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Ska ni till Turkiet igen? Va fuskit :o

2010-12-26 @ 19:49:08
URL: http://mandostyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0