Tos´dag

Hej alla!
Det är hårt att jobba,
idag har dokumentation av alla dess slag vart på schemat och jag fattar inte att jag orkar skriva mera...

Men jag vill väl göra till känna att jag lever och att vi mår bra.

Tom har varit hos tandläkaren idag så nu har han inte råd med någon julklapp till mig... :(

Jag har inget kul att berätta, men imorgon är det fredagsfika och det ser man konstigt nog fram emot trots att frallorna smakar deg och att det är ett fasligt surr i personalrummet så man vill hålla för öronen eller gå å lägga sig!

Snart är det middag alá Tom!





Kommentarer
Postat av: mamma

Du börjar bli husskvarna bo nu!!Du kan ju inte plata lent som vår städerska säger ..hon är från Thailand!

2010-12-10 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0