Telefoner

Telefoner är kul, om man slipper ringa på dem vilket är en av dagens uppgifter på min agenda. Jag tänkte ringa till Eksjö och höra lite när de tänker börja med intervjuer osv på ett jobb som jag har sökt. Tycker dock det är lite läskigt att ringa upp folk sådär. Annat är det när okända ringer upp mig, eftersom de i huvudsak har något att berätta/fråga mig istället för att jag ska fråga dem ;) Jaja.. jag väntar tills i eftermiddag så att enhetschefen iaf har fått chansen att få ansökningarna. Sista dagen var igår.

Nu till det roliga med telefoner ;) Som en liten bisats så har jag gjort om mitt "skrivbord" lite idag, som ett test. Sen har jag tagit lite kort på det som Elina har blivit besatt av.. Angry Birds! Spelet går i princip ut på att man skjuter iväg fåglar med en slangbella som ska döda grisar som ligger gömda under snö och sten.





Det ser ganska simpelt ut, och det är det också. Men det är roligt och ganska svårt.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vill oxå...då kanske jag använder telefonen lite...



Fredag förmiddag brukar va en bra dag att ringa på alla är lite glada då!

2010-12-15 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0