Rörig torsdag

Igår hade jag inte en av de mest kontrollerade dagarna i mitt liv. På jobbet gick allt min motsatta väg (nästan) då jag bland annat nästan missade att gå hem till en klient pga att jag trodde intialerna på mitt schema tillhörde en annan (som var magsjuk). Och senare under dagen fick jag för mig att jag skulle tillsammans med en annan åka och lämna en katt..vilket inte är förens nästa vecka. Knepigt. Arbetsdagen slutade dessutom med att jag hittade min lönerapport icke påskriven i vikariefacket vilket innebar att jag trodde att jag inte skulle få någon lön i december. Men ett samtal till lönekontoret visade att det var registrerat, men att chefen hade glömt sätta sin signatur :) Så det blir lön i december, trots allt!

Nu till det lite roligare. Under gårdagen fick jag ett samtal från Dundrets rehabteam på Kålgården. Jag skickade en "spontanansökan" dit i typ mitten av september och undrade om de sökte en arbetsterapeut. Igår visade det sig att de var mer eller mindre i akut behov av en, och enhetschefen kom ihåg vem jag var (hade en praktik där under några veckor) så på måndag ska jag på intervju. Det rör sig om ett vikariat på 4 månader på 75-80 procent! Jag hoppas verkligen att jag får det, för arbetsuppgifterna är sådant som jag vill syssla med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0